Oblíbené blogy část první

5 comments



Připravila jsem si pro vás tipy na některé z mých oblíbených blogů. Tentokrát jsem se zaměřila na zahraniční fashion blogy, protože co si budeme povídat i ty nejlepší české módní blogy se těm  zahraničním jen těžko mohou rovnat. Mám ráda všechny zmíněné, ale úplně nejvíc se mi líbí blog Kayture. Její outfity jsou barevné, promyšlené, vždy pečlivě sladěné se všemi doplňky a fotky, které fotí její přítel jsou naprosto bezkonkurenční. Další v pořadí je Oh my vogue. Naprosto překrásná blondýnka. Její outfity jsou opět barevné a velmi elegantní. Vivaluxury další nádherná blogerka a opět překrásné outfity, co k tomu dodat. Fashion agony jsem objevila poměrně nedávno. Opět mě okouzlila dlouhonohá hnědovláska. Její styl je, abych tak řekla, víc ledabylý, přesto stojí za sledování. Intrugue me now si nedávno nechala přistřihnout ty její neskutečně dlouhé vlasy. Vypadá a působí na mě tak nějak "bohémsky". Jestli chcete vědět o čem mluvím určitě mrkněte na její blog. A poslední, koho jsem pro vás vybrala je blog nothinglikefashion. Mě na první pohled zaujala rudá rozevlátá hříva a potom samozřejmě zajímavé outfity. Doufám, že vás inspirace na zajímavé blogy potěšila. Příště bych ráda věnovala trochu prostoru dalším tentokrát českým blogům nejen o módě. Zkrátka máte se na co těšit.

5 komentářů:

  1. Tolik krásných blogů… Problém je, kde na to čtení vzít čas… Ale holky jsou to krásné…

    OdpovědětVymazat
  2. Musím na ně mrknout, protože jsou krásné:)

    OdpovědětVymazat
  3. všechno jsou to krásné slečny:))

    OdpovědětVymazat
  4. Kayture je krásný blog. Tak nádherné fotografie a samozřejmě i slečna a oblečení, a vůbec vše.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za Váš komentář!

Značka kosmetiky

© ALL RIGHTS RESERVED. Používá technologii služby Blogger.