{Diy} Takhle jsem zabalovala dárky já

2 comments

Jak jsem slíbila tak plním. Přináším vám fotky mých zabalených dárků. Letos jsem balila až v neděli na poslední chvíli, protože jsem dny předtím trávila všude jinde jen ne doma, kde čekaly dárečky až je konečně zabalím. Chtěla jsem něco jednoduchého podle inspirace, kterou jsem vám sem dávala, ale nakonec jsem nesehnala jednobarevný papír a tenhle se srdíčky se mi hrozně líbil tak jsem ho nakonec koupila. Chtěla jsem použít různě barevné stuhy, ale protože měli všude samé drahé a přeplácané sehnala jsem stříbrnou se zlatými hvězdami v drogerii (asi za 40 Kč) a růžovou a modrou se zlatými okraji v jednom zapadlém krámku v Českých Budějovicích (jednu po 9 Kč). Nakonec jsem s tím, jak se mi to povedlo docela spokojená, i když jsem nesehnala úplně to, co jsem si původně představovala. Příští rok si s tím třeba pohraju víc. Co vy a balení dárků? Pochlubte se.

Hezké svátky všem!





2 komentáře:

Děkuji za Váš komentář!

Značka kosmetiky

© ALL RIGHTS RESERVED. Používá technologii služby Blogger.