My workout I.

7 comments

Dnešní příspěvek je pouze pro mě, abych si poznamenala, jak jsem cvičila. Když tak na to koukám, není to žádná sláva, ale bohužel víckrát než dvakrát do týdny chodit cvičit určitě nebudu, jednak to od března při škole nebudu časově zvládat a také by to bylo finančně dost náročné, bohužel.

7 komentářů:

  1. Tak můžeš cvičit doma s Jillian :) zadarmo a makačka taky dobrá ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. jojo to jsem už cvičila, ale pak mě to nějak přestalo bavit jak se to pořád opakovalo :) nejhorší je donutit se...přece jen když se cvičí ve skupině je to mnohem větší motivace :o) a taky na koleji by asi spolubydlící nebyla nadšená :D

      Vymazat
    2. tak to pak jo :) to donucení je taky pro mě nejhorší, ale vždy mě povzbudí nějaký den, co se kouknu do zrcadla a vidím tam aspoň malý pokrok ;)

      Vymazat
  2. Opravdu moc obdivuju, že takhle pravidelně cvičíš!!!

    OdpovědětVymazat
  3. I´ve nominated you for the Best Blog Award!! Rules and anytihng else on my blog!!

    OdpovědětVymazat
  4. Jeee,jak si udelala ten krasnej rozvrh? :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. v Zoner photo studio, stačí jen vložit text do obrázku :)

      Vymazat

Děkuji za Váš komentář!

Značka kosmetiky

© ALL RIGHTS RESERVED. Používá technologii služby Blogger.