{lifestyle} Resolutions 2015

2 comments

V minulém článku jsem bilancovala předchozí rok, dnes bych se ráda zaměřila na ten nadcházející. Nemám ve zvyku dávat si mnoho předsevzetí, ale letos jsem se rozhodla si přece jen nějaká dát. Doufám, že mi nadšení vydrží a alespoň některá z nich se mi podaří splnit.

Být odvážnější a využívat více příležitostí

Tohle je bod, který je těžké vysvětlit. Chci využívat více příležitostí, které se mi naskytnou. Neodmítat je z iracionálního strachu nebo lenosti. Tenhle bod se týká naprosto všech událostí, které se v mém životě dějí. Nejenom život žít, ale hlavně jej prožít...

Naučit se pořádně fotit

Zrcadlovka byla můj sen strašně dlouho, a když jsem si ho konečně splnila, měla bych se s ní naučit pořádně fotit. Už předtím jsem věděla, že ke krásným fotkám nestačí dobrý foťák a zmáčknutí spouště, přesto se někdy spokojím s automatickým nastavením a to bych letos ráda změnila.

Dostat se na trainee program

Letos bych svůj volný čas chtěla využít o něco účelněji než jen chodit na brigády, proto bych se ráda dostala na nějaký trainee program. Vím, že jich není moc a rozhodně nebude snadné dostat se na něj a skoubit ho se školou, ale sama sobě slibuju, že udělám všechno proto, abych tohle předsevzetí dodržela.

Aby to všecho neskončilo opravdu jen u předsevzetí, dala jsem si jich raději jen takhle málo a budu se snažit je dodržet. Tak mi držte palce a dejte mi vědět o vašich novoročních předsevzetích, jsem zvědavá!

2 komentáře:

  1. Přeji hodně štěstí a píle při jejich dosahování:)

    Janina z Blogopisu

    OdpovědětVymazat

Děkuji za Váš komentář!

Značka kosmetiky

© ALL RIGHTS RESERVED. Používá technologii služby Blogger.